Pening

27 March 2010

Dah seminggu lebih aku pelik dan temenung pasal ni.tibe-tibe nama aku pegang untuk jawatan lain plak untuk tahun ni.kalo malam macam ni sebelum tido aku pasti tak boleh nak bayang macamana kalau aku kena g meeting pasal keje-keje civil ni.

Aku dah biase meeting pasal keje-keje menikal & teknologi printing sebelum ni.dah 3 tahun pengalaman dengan client petronas dan lain-lain.dah banyak aku kelentong.ade yang menjadi.ade yang tak.tiba-tiba kali ni aku kena pikir pasal bidang civil engneering plak.pasal bidang ni basic pon aku tak tau.lagi-lagi client dah bertukar sama.

macamana aku nak cakap dengan boss yang aku tak boleh dengan bidang ni?atau aku kena blaja pasal civil?harga 1 beg simen pon aku tak tau.belum lagi masuk lain barang.boss jugak senang cakap.tekan dan terus tekan.

Power Renjis : Good luck Chelsea.

0 comments:

CLICKS HERE - ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

PASUKAN PEMERHATI SIMPANAN POWER RENJIS

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP