Hobi Saya Tido

22 March 2010

Pagi tadi lepas sarapan boss aku intercom suruh naik ke bilik die.masuk je bilik die senyum dan tengok aku dengan gaya yang pelik."rambut u kena kejutan elektrik ke?"

"tak,kejutan budaya"sambil senyum sinis aku garu kepala tanda jawapan aku bagi tu betul.

Aku ingatkan ade hal ape-ape die suruh aku masuk bilik die.tu je soalan.aku ape lagi,lepas tu aku terus turun bawah dan cari port untuk tido.Minggu ni memang aku tak bizi macam sebelum-sebelum ni.jadi aku isi masa terbuang tu dengan tido.

Power Renjis : Try tengok gelagat pemimpin politik sekarang.Tak ubah macam kucing hilang anak!.

2 comments:

Tfaaaaaa 22 March, 2010  

sedap ko ngular

Power Renjis 22 March, 2010  

bukan slalu pon.time takde keje je :p

CLICKS HERE - ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

PASUKAN PEMERHATI SIMPANAN POWER RENJIS

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP