Demam

21 December 2009

Dalam minggu ni aku rase badan aku ni lain macam je.suhu badan ntah ape-ape.sekejap naik.sekejap turun.macam saham yang kat dalam paper tu.tapi yang aku pelik budak opis aku cakap aku demam urat.korang pernah dengar?aku pun tak pernah.ha3

Hari ni keje kat opis tak banyak sangat.lagipon boss aku kat labuan.die balik bile aku tak tau.keje takde.tapi aku bz gak ari ni.pagi-pagi lagi dah sarapan kat pejabat pos.ni kes nak hantar permohonan keje punye pasal.

Balik keje macam biase,aku brenti makan kat kedai siam.pelayan situ cantik2 woh.tapi sayang ari ni dieorang masak tomyam tak kaw plak.terus suhu badan naik mendadak balik.

Sampai je umah,housemate plak buat hal.selipar aku die kebas.hari tu dah hilang sepasang.die memang cari pasal.semua benda nak free.berus gigi je yang die ade.lain-lain semua die rembat barang aku.berus gigi aku kat dalam bilik air tu pon aku risau.takut-takut die ambik guna 1 hari nati.duit sewa die tak bayar lagi tu.tak bayar tau la aku suruh die cari umah lain.keje nak kikis aku je.die ingat aku sayang sangat kat die kot.

0 comments:

CLICKS HERE - ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

PASUKAN PEMERHATI SIMPANAN POWER RENJIS

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP