Ultraman Terengganu

21 June 2009


Mungkin ni la sebab dan penyebab stadium kebanggaan rakyat terengganu runtuh.Ultraman ni gaduh pon aku tak tau pasal ape..awal pagi plak tu dieorang gaduh.orang sibuk nak g keje,boleh plak dieorang wat keje tak senonoh ni.mungkin sebab lapar tak sarapan pagi ataupun mungkin jugak gaduh sebab berebut makanan.ultraman pon satu hal.tak bertamadun dan tak berkarisma.bergaduh macam budak-budak.hasil dari pergaduhan ini jugak menyebabkan kerugian puluhan jutaan ringgit..sekarang siapa yang akan bertangungjawab?ultraman ke raksasa?raksasa mane ade duit cash.ultraman pun dah lama tak dapat gaji dan elaun..skim insuran dan ansuran bulanan kete pon dah lama ultraman tak bayar.apepun tahniah untuk rakyat terengganu.sejarah ultraman telah tercipta di negeri kalian.

3 comments:

Munira Kirana 21 June, 2009  

haha..
chomel gile ultrman tue...

Power Renjis 21 June, 2009  

ni ultraman versi terengganu.baka ultraman ni lebih ganas dari buatan jepun punye..hihi

zara 28 June, 2009  

Assalamualaikum Power Renjis,

Mak cik minat pulak dengan post yang ini. Boleh tak mak cik panjangkan post ini ke blog mak cik? Mak cik mohon kebenaran dulu.

Terima kasih.

CLICKS HERE - ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

PASUKAN PEMERHATI SIMPANAN POWER RENJIS

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP